ЕКОМТЕХ

Наші послуги

Постачання обладнання та програмного забезпечення
У наш час інформаційні технології для бізнесу мають дуже велике значення і роль. Постійно з'являється необхідність в рішеннях, орієнтованих на обслуговування Клієнтів. Затребуваним стає поставка комплексних інтегрованих рішень, які дозволяють найбільш ефективно управляти бізнесом. Впровадження сучасних IT-технологій робить надійним і ясним управління бізнесом

"Ми прагнемо, підтримуємо і розвиваємо довгострокові відносини з нашими Замовниками. Пропонуючи послуги у всіх аспектах інформаційних технологій, таких як постачання обладнання та подальша технічна підтримка, розробка комплексних рішень і системна інтеграція, ми відкриваємо нові кордони і розробляємо оптимальні рішення забезпечують Замовнику весь необхідний функціонал "

Пропонуючи комплексний підхід і довгострокові відносини yаша компанія постійно прагне поліпшити обслуговування, надійність, професіоналізм. Ми заслужили довіру провідних комерційних і державних компаній України.

• Комплексні поставки IT-обладнання
• Центр IT-рішень
• Сервіси і IT-послуги
• Поставка ліцензійного ПЗ

Наша задача – це збільшення продуктивності і стабільності існуючої IT-структури замовника. Ми завжди пропонуемом оцінку стану апаратної і програмної складової, для необхідної розробки стратегії для плана модернізації IT.

Побудова IT-системи
Оптимізовані витрати, інформаційна безпека, гнучкість, масштабованість інформаційної системи - результат побудови IT-системи, що задовольняє всім вимогам Замовника.
Проектний менеджмент та підтримка
«Найголовніше - розуміти, що керівник працює з ЛЮДЬМИ, а не з" ресурсами "» це основа успішності будь-якого проектного моделювання
Бізнес-мета проекту і його обмеження є для нас вирішальними факторами. Методика реалізації проекту відповідає вимогам контракту, рівню зрілості команди, умовами замовника, а також корпоративну структуру.
Спочатку ми визначаємо, з якої методології робимо проект. І вже під неї проектуємо «ідеальну» команду, яка б найкращим чином відповідала потребам і враховувала особливості роботи з замовником.
Ми знаходимо компроміс, що враховує доступність фахівців, їх особисту мотивацію, можливість знайти ресурси як всередині компанії так і поза нею! Але це буває вкрай рідко Наша компанія володіє всілякими ресурсами для вирішення найскладніших завдань і з клієнтами і з постачальниками
Серед наших клієнтів є серйозні державні та комерційні структури, банки, навчальні заклади, заводи і комерційні підприємства Ми не тільки не розгубили своїх клієнтів, але і з задоволенням працюємо з новими і початківцями структурами Наші двері відкриті для всіх!
Команди на проект ми набираємо зі своїх співробітників. Принцип набору досить простий: спочатку визначається керівник проекту, потім формується команда із співробітників з необхідним рівнем компетенцій і спрацьованістю один з одним. Одна з цілей навчання і розвитку наших співробітників - це забезпечення можливості і вміння працювати будь-якому члену команди на будь-якому проекті.
Найціннішим на сьогодні є знання. Цю думку ми щодня доносимо до свого колективу. Будь-який проект і досягнення результатів у рамках нього несуть додаткові навички та досвід. Для наших найбільш амбітних членів команди робота на проектах - це можливість розширити своє коло спілкування, а відмінно завершений проект - хороший бонус в його користь. Крім загальних знань і навичок управління проектами, керівнику проекту необхідно розуміння і знання бізнес-процесів, які потрібно оптимізувати і автоматизувати, так само як і суміжних процесів.

Бажано знання інформаційних систем, використовуваних в компанії, розуміння їх принципів роботи і кола розв'язуваних задач.І у нас це чудово виходить!

Cервісне обслуговування клієнтів
Сьогодні, в століття соціальних мереж і різномаїття оглядів і відгуків про компанії, їх послуги, продукти і сервіси, наша компанія робить все можливе, щоб забезпечити першокласний рівень обслуговування всіх своїх клієнтів. Дивно, як мало насправді компаній витрачає час і зусилля на забезпечення високоякісного клієнтського сервісу, а адже саме таким способом найлегше завоювати довіру і лояльність споживача! І це нам добре вдається!
Ми зробили своїми пріоритетами задоволеність покупця і утримання його у числі тих, хто довіряє і які рекомендують (послуги та / або продукти компанії) іншим і намагаємося дотримуватися цього принципу.
Отже, компанія, чия репутація складається на базі високого рівня обслуговування клієнтів, не залишиться непоміченою. Як правило, такий підхід до ведення бізнесу винагороджується з лишком. Коли ми чуємо відгуки про компанії, де можна з упевненістю розраховувати на відмінне ставлення до себе і до своїх інтересів, ми запам'ятовуємо це і в майбутньому тяжіємо саме до тих, хто дотримується такої політики
Уміння визнавати свої помилки і швидка реакція і усунення помилок в сервісному обслуговуванні допомагає повернути довіру клієнтів і переконати їх в тому, що їх задоволеність - це головний пріоритет для компанії. Маючи великий багаторічний досвід роботи, кількість помилок зведено до нуля! Середні компанії можуть домогтися цього шляхом встановлення відповідних політик і стандартів, згідно з якими співробітники зможуть вирішувати виникаючі з клієнтами конфлікти швидко і ефективно (вчасно приносячи вибачення, компенсацію або і те, і інше) .Саме така система обмовляється але практично не потрібна через відсутність збоїв і проколів в роботі нашої компанії